Офісний переїзд у Львові– професійне перевезення офісу 

Офісний переїзд у Львові — це можливість швидко перевезти за вказаною адресою усе потрібне устаткування. Сприяють цьому узгоджені дії вантажників, водіїв і офісних працівників. Професійний підхід дає змогу врахувати усі деталі й реалізувати переїзд на найвищому рівні. Саме такий переїзд офісу у Львові пропонує професійна мувінгова компанія Переїзд? ЛЕГКО!

Чому обирають нас?

професійний підхід до переїзду

послуги досвідчених вантажників

використання якісних матеріалів

послуги пакування під ключ

вантажне таксі різних габаритів

Замовити офісний переїзд — це якісна й доступна послуга. Вам не потрібно дбати про пошук матеріалів або підбір вантажного транспорту. Від оцінки обсягів переїзду до його реалізації все візьмуть на себе справжні профі. 

Послуги з офісного переїзду

Офісний переїзд з вантажниками передбачає спеціальні послуги. Їх можна замовити окремо або комплексно. Кожна з послуг виконується досвідченими спеціалістами, які знають усі деталі мувінгу.

Illustration

Вантажне таксі


Власний автопарк таксі різних габаритів підходить для перевезення меблів та усіх речей.

Illustration

Послуги вантажників


Досвідчені вантажники допоможуть перевезти усі речі, транспортувати їх та розвантажити на новому місці.

Illustration

Послуги пакування


Використання професійних матеріалів дає змогу зберегти речі у цілісності та уникнути пошкоджень.

Illustration

Перевезення меблів


Розбір та пакування меблів спрощує переїзд, незалежно від їх кількості та габаритів.

Illustration

Замовити офісний переїзд у Львові

Або зв'яжіться з нами для уточнення усіх деталей!

Офісний переїзд із вантажниками

Переїзд офісу з вантажниками значно спрощує перевезення речей та меблів. Професійна команда знає як організувати переїзд так, щоб він займав мінімум часу. Залучення досвідчених вантажників дає змогу:

● виконати офісний переїзд будь-якої складності;
● швидко завантажити речі в обраний транспорт;
● закріпити меблі в транспорті професійним способом;
● організувати речі відповідно до їх типу та матеріалу.

Послуги вантажників оплачуються окремо. Враховувати варто й те, що їх фінальна вартість залежить від багатьох факторів: час роботи, необхідність підйому вантажу по сходах, надання додаткових послуг. Все це прораховується індивідуально з менеджером на етапі узгодження деталей. 

Illustration

Етапи переїзду офісу

Переїзд офісу завжди складається з кількох етапів. Увагу потрібно приділити кожному з них, адже це покращує фінальний результат. Розглянемо кожен з етапів переїзду детальніше: 

Підготовка

Цей етап передбачає оцінку габаритів переїзду й замовлення потрібних послуг для повноцінного перевезення офісу. 

Пакування

На об’єкт виїжджають досвідчені пакувальники з усіма потрібними матеріалами. Також здійснюється надійде пакування речей. .

Завантаження транспорту

Залучення вантажників дає змогу швидко завантажити усі речі в габаритне таксі й зафіксувати їх.

Перевезення меблів

Якщо в офісі є меблі, вони попередньо розбираються й збираються вже на новому об’єкті. 

Кожен з етапів розраховується таким чином, щоб зекономити час й чим найшвидше відновити повноцінну роботу офісу.

Image placeholder
Image placeholder

Вартість офісного переїзду

Переїзд під ключ прораховується окремо й на його вартість впливають такі фактори:
● об’єм майна та завантаженість офісу;● необхідність розбирання та збирання меблів;● потрібний пакувальний матеріал;● тип вантажного транспорту;● потрібна кількість вантажників.
Повний розрахунок можливий тільки після оцінки спектра робіт і специфіки перевезених речей. Замовити переїзд офісу значно дешевше, ніж самостійно витрачати на це час або шукати потрібних підрядників. 

Як замовити офісний переїзд у м. Львів?

В компанії Переїзд? ЛЕГКО! вдасться замовити переїзд офісу за кілька хвилин. Для цього можливо зателефонувати за вказаними номерами телефону або заповнити контактну форму. Менеджери зв’яжуться з Вами за контактами й узгодять усі деталі, враховуючи дату та обсяги переїзду. Після цього залишається лише дочекатись, коли буде виконано професійне перевезення офісу під ключ.

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Illustration

Поширені запитання

  • Чому краще обрати офісний переїзд з вантажниками?

    Переїзд офісу з вантажниками спрощує пакування й розвантаження речей. Це також економить час, якщо є габаритні меблі або дуже багато речей. Для перевезення меблів використовується великогабаритне таксі, в якому є спеціальні ремені для фіксації. 

  • Коли потрібне професійне перевезення офісу?

    Переїзд офісу — це зміна одного офісного простору на інший. Він виконується в кілька етапів й завжди передбачає детальне планування. Це запорука того, що в новий офіс будуть перевезені усі потрібні речі. 

  • Як замовити офісний переїзд в Переїзд?ЛЕГКО!?

    Замовити переїзд офісу можливо за вказаними контактами або через форму зворотного зв’язку. Менеджери узгодять усі деталі й зорієнтують в фінальній вартості усіх послуг. Якщо потрібен переїзд офісу у Львові, додатково узгоджується потрібна дата й час. 

  • Як виконується переїзд під ключ?

    Офісний переїзд у Львові планується під ключ. Спочатку оцінюються габарити речей і їх загальна кількість. Також підбираються матеріали відповідного типу й великогабаритне таксі. Після цього на вказаний об’єкт виїжджають пакувальники й вантажники. Останній етап власне перевезення речей та їх розвантаження.  

Контакти

Адреса

м. Львів, вул. Наукова, 35

Прийом замовлень

Пн-Суб 08:00 — 19:00
Нд 10:00 — 16:00

Телефон

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.